fredag 20 november 2009

Besser

idag är bättre.

vi tog med oss E's kompis L till ÖF på förmiddagen. nu hemma igen. de små sover. E och L leker på E's rum. jag tjuvlyssnar lite på dem. jag har sagt det förut, barns lek är fantastiskt. idag leker de såklart "öppna förskolan". turas om att vara fröken, mamma och "gnällig bebis".

lite hypad idag över att jag ska ha party i morgon. måste dammsuga. måste vika berget (tvätten)... måste fixa något ätbart. kanske till och med baka... ni vet den där andra tvillingmamman som jag varit på både kläd- och smyckeparty hos. hon gör alltid så god mat OCH kaka... jag satsar nog på mat. i första hand. jag önskar jag vore mer huslig och pysslig. verkar så mysigt. E och jag pysslade förresten i onsdags då jag kom hem tidigt och vi hade varit och vaccinerat de små. när de små sov dekorerade E och jag var sin plastburk jag fått av en jobbarkompis. vi använde glitterpennor...paljetter och massa "bös". riktigt mysigt även om jag kanske inte har någon talang. ska se om jag kan fota mitt och E's mästerverk senare...

kvar idag är alltså: städa, handla och förbereda inför morgondagen och såklart FREDAGSMYS ikväll med Idol. veckans höjdpunkt...tycker iallafall J, E och lilla jag.

kramis

Inga kommentarer: