måndag 16 november 2009

Enkät - snodd från Tvillingbloggen

Du heter: Linda Mona Sofia Wahlberg

Smeknamn: har inget

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Raining in Baltimore" med Counting Crows

Vad tror folk om dig? Oj, det vet jag inte så noga. De tror nog att jag är rätt ambitiös och lite duktig sådär. Kanske att jag är lite hård.

Stämmer det? Jag är ambitiös och duktig, fast jag avskyr ordet duktig. Sen kan jag nog framstå som lite hård. Men jag är egentligen värsta marshmallowen. Alltså mjuk.

Vilken är din sämsta sida? Att jag kan bli arg. Men det är bättre nu. När jag var yngre var jag mer arg. Nu sällan.

Vad får du oftast komplimanger för? Nu kommer ordet duktig igen. Skit också.

Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte om jag så ofta försöker imponera på någon. Men tvillingförlossningen gör mig stolt.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och sann.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, oftast när jag läser något roligt eller när jag lyssnar på radio.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vet ej. Mobilen ligger där nere.

Var bor du? Jonsered, Sverige.

Trivs du där? Kan inte bli bättre.

Äger du några Converse? Japp, ett par röda. ÄLSKAR dem, fick av min man.

Brukar du bli för full? Nej.

Har du haft sex idag? J och jag har varit på SPA ;)

Nästa mål i ditt liv: Sälja bilen och bli mer grön. Börja träna en dag per vecka hade inte skadat heller.

Hur svarar du i mobilen: “Hej, det är Linda.”

Vem ringde du senast? Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa att maten skulle vara färdig när vi kom hem.

Antal timmar sömn inatt: 9!!!

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Ja, jag är tidsfascist. Med barn är jag ibland sen...börjar mjukna i tidsfascismen.

När mår du bra: När de runt omkring mig mår bra (man, barn, familj, vänner).

Hur känner du dig nu: Nöjd.

Vad tycker du om dina fötter: De är okej. Mina lilltår är lite små dock, runda och nästan utan nagel.

Vad saknar du: Kondition.

Hade du en bra kväll igår: Very.

Favoritdryck på morgonen: Te.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23 och 00.

Är du blyg? Nej.

Vill du hellre ha mail än brev: Nej. Jag gillar båda.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland.

Har du spytt offentligt: Ja.

Är du nöjd med ditt liv: Very.

Är du allergisk mot nåt? Nötter, katter, kiwi, hästar.

Vad är det värsta du vet? Såna som vet bäst.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket slösa. Vi betalar räkningar och mat.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Svårt, kändisar är så overkliga.

Vad längtar du till? Julen.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? Mina barn.

Hur gammal är du: 27, 28 om två veckor.

Du samlar på: Nada.

Gröna eller röda äppeln: Röda.

När grät du senast: Minns inte. Säkert senast Ebba och jag såg Lejonkungen och Mufasa dör.

Bär du glasögon eller linser: Ja, ibland linser och ibland glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Vill du gifta dig: Det har jag redan gjort.

Är du bra på att laga mat: Ibland.

Är du flygrädd: Lite.

Hur vig är du: Jag kan gå ned i spagat.

Är du musikalisk? Tyvärr inte.

Tror du på ett liv efter döden? Det beror på hur man definierar liv.

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.

Har du kräkts i sömnen? Nej.

Inga kommentarer: