måndag 9 november 2009

Hanna

söndagen tillbringades hos först morföräldrar och sedan hos farmor. passade på att fira lite pappor också. både min egen (choklad + kramar) och barnens (kort med glitter från E och strumpor).
en bra dag. men barnen var trötta på kvällen.

nu måndag och möten hela dagen på jobbet idag. hoppas på att barnen håller sig friska hela veckan lång!!!

i eftermiddag ska jag ta med mina tre sockergryn och E's kompis L till BVC och vaccinera E och L innan dansen som börjar 16.30. känns lite hypat. men det ska nog gå. har tagit med mig lite mellis att distrahera dem med om vi behöver vänta länge på sprutan. behöver vi vänta för länge får vi ta det en annan dag. jag är förresten OK i armen nu efter min spruta. lite öm första 2 dagarna, sedan nada. hoppas nu på att ha ett bra skydd mot svinisen.

Inga kommentarer: