söndag 29 november 2009

Das Weekend

bloggen sover om helgerna nuförtiden. mamman prioriterar annat. idag umgås vi med en grannfamilj. J ska iväg och spana den där sporten med vänner sen. ni vet där 22 man jagar en boll i 90 minuter. något om "el clasico", tror jag det var. jaja... min syrra kommer hit och hänger lite med oss brudar.

igår var E och jag och åkte skriller. så fint. var över två år sedan jag åkte och man är ju lite ringrostig, men det gick bra. E nöjd och vill inte sluta "förrän ismaskinen kommer". på eftermiddagen var vi och handlade hela familjen på Willys. kul projekt.

tror vi ska till lekplatsen nu. måste få lite frisk luft också. ska försöka lägga in lite bilder ikväll. har tagit kort på mitt nya luciatåg som jag köpte i fredags. så sött. sen har vi adventspyntat också. för första gången i mitt liv har jag använt mossa. börjar bli vuxen. inbillar jag mig.

Inga kommentarer: