torsdag 19 november 2009

Man kan ändra sig

ni vet hur jag skrivit ned Morgonpasset i P3. börjar ångra mig lite. Hanna Hellqvist är med och hon är faktiskt ganska småkul med sin värmländska rättframhet.

igår vaccin till de små.

på kvällen var jag och fick fisksoppa hos en vän. så mysigt. lite rädd att jag höll henne vaken bara. åkte inte hem förrän framåt 23. babbel-Linda.

i morse var jag velig och visste inte om jag skulle ta VAB eller inte. J blev irriterad när jag inte kunde ta beslut. jag åkte till jobbet iallafall. de små verkade okej efter vaccinet. ringde dock dagis nyss och sa att de skulle hålla ett extra öga på de små.

i morgon - LEDIG!!!

1 kommentar:

Linda sa...

visst är det bra att kunna ändra sig! Och visst är det svårt att bestämma sig om VAb ibland. Jag håller med dig!