tisdag 1 juli 2008

Nätter

även natten som gick var mardrömslik. gissar att jag sov 1-2 timmar... ester vaknade och hostade ungefär en gång i kvarten och de få stunder det var lugnt kunde jag omöjligt sova...förvånansvärt nog har jag ändå lyckats hålla mig i upprätt ställning hela dan. ellen har varit febrig hela dagen. ska ringa barnmedicin i morgon bitti och höra om de har några kloka ord till mig.

J säger att vi behöver en bärbar dator. jag säger att vi inte behöver det. så nu måste jag avsluta dagens blogginlägg och "ge" datorn till J igen. annars får han argument för att vi behöver två datorer. men ärligt...två datorer känns ju helt fel. möjligen sen när kidsen är stora och vill sitta vid datorn själva... då kan barnen ha en och vi en. eller?

i morgon far J och E ut i skärgården. de ska sova från mig i två nätter och mitt hjärta blöder när E är ifrån mig. blir nog skönt för henne dock... att slippa smågrynen ett tag. så jag ska vara hemma "själv" med de små sjuklingarna... ska bli spännande. tror mamma tittar förbi dock.

hoppas natten som kommer blir bättre. kan det bli sämre?

kramkram

Inga kommentarer: