söndag 2 november 2008

Dags igen

vi har nu varit helfriska i över en månad tror jag. så det är väl dags. förkylningen är här igen. vi får se vart det landar.

idag har E och jag varit iväg själva på släktparty. så härligt att bara få vara med E och verkligen SE henne! dessutom hann jag ju prata i lugn och ro med massor av släktingar. det hade jag aldrig hunnit annars... det var min lillkusin som fyllde 18. tjena liksom, han är ju STOR!!!!!!!!!!!

allt hade gått så bra så bra här hemma. skönt.

i morgon börjar J sin praktik. mamma och pappa kommer hit. jag måste gå och lägga mig. NU. men det är så trist. att gå och lägga sig.

jag har ont i magen. har det inte gått över om 2 veckor så ska jag nog ringa vårdcentralen. har haft det cirkus en vecka... svårt att beskriva det. jaja... ger det 1-2 veckor till.

kraaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: