lördag 15 november 2008

Sleep

ellen röjde lite inatt. första gången på över en vecka som hon inte sover hela natten. jag tog ner henne till oss vid 02 efter att hon vaknat och vart ledsen ett par gånger... orkade inte stå och vyssja henne. min rygg går av. iallafall så somnade hon efter många om och med på mig i storsängen... i morse vaknade jag av att hon ramlade ur sängen. ÅH, NEJ!!!!!! jag bliiiiiiiiir sååååååååå orolig. hon har ett rött märke på kinden men verkar må som vanligt. hon står under observation närmsta timmarna här. man känner sig så kass. vilken panik att vakna av att ens barn dunsar i golvet. sämsta mamman i stan, liksom.

klockan är nu 07.26 och barnen och J leker i E's rum. E sover fortfarande. sömntutan. hon var ju vaken och hade myskväll med oss till 21.30 igår. Idol, vet ni. hon hejar på Alice. jag på Anna. och lite på Robin B som var bra igår...

ska försöka lägga in några bilder nu. ester kommer krypande mot mig dock...brukar inte gilla när jag sitter här.

trevlig lördag!

Inga kommentarer: