lördag 8 november 2008

Vad betyder?

när jag får barn blir jag mer tankfull. tänker på vad som verkligen betyder något. jag känner mig liten. och rädd. mer rädd än någonsin att något ska hända. med mig eller någon jag älskar. och då var jag ändå ganska rädd innan. tänk att inte få uppleva sina barn färdigt. ursäkta svårmodet denna lördagkväll. mycket tankar idag.

badhuset var bra. E lycklig.

min svåger är här. han är 13 år och supersöt. hihi... han ska sova här i natt för svärmor är iväg nånstans.

godnatt.

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Det är så härligt att du delar med dig av dina tankar här på bloggen. Visst är man mer sårbar nu när man har andra små liv att ta hand om. Det är ju så mycket som kan hända. Men det blir jobbigt att leva om rädslan och oron tar över och blir starkare än glädjen och kärleken man känner. Du ger en ofta något extra att fundera på. Stor kram!

Linda sa...

jag blir glad. av komplimangen.