måndag 3 november 2008

Mor&Far

idag har de varit här mina päron. jag skriver ju varje vecka hur bra de är. men de är så bra. så bäst. tänk vilken tur jag har som har så underbara föräldrar. idag var vi en sväng på köpcentret och gjorde lite ärenden. E fick kläder, barbie och tuschpennor av morfar. sen har morfar och E lekt HELA dagen. förutom när hon och jag var på dansen (hon dansade i 45 minuter med ett leende på läpparna). mamma har fixat och donat och lagat mat som alltid. innan de gick tog de med sig all vår återvinning. vad ska man säga? undrar om de förstår hur mycket det betyder för mig/oss. hoppas. jag försöker säga det men ibland är orden så hopplöst otillräckliga.

förkylningen fortskrider. natten var jobbig. jag skulle egentligen hälsa på en jobbkompis i morgon. men hennes bebis är bara 1 månad så vi skjuter på det en vecka. vill inte smitta lillgrabben. så i morgon blir en lugn dag hemma. hur lugn en dag nu kan bli med två miniligister jämte sig. kanske att jag hinner sluta ögonen en sekund när de sover sin morgonlur. vi får se.

nu börjar snart cityakuten. en serie jag följt LÄNGE. funderar dock på att göra slut med serien. har tappat det lite.

gäspar.

Inga kommentarer: