fredag 7 november 2008

Men jag då?

historien bakom "men jag då" ska jag berätta en annan dag. idag är jag mest trött. funderar på att ta ett glas vin. men jag ammar ju fortfarande. när man är mamma och präktig och tålmodig hela dagen (nästan) så får jag ibland en längtan efter att göra något helt tvärtom. värsta tonårsfeelingen. jag känner typ för att lägga mig i sängen i 10 timmar och dra täcket över huvudet och bara fnysa åt alla som kommer nära. sen känner jag för att tjuvröka och dricka en hel flaska vin själv. jag skulle självfallet aldrig göra något av de tre sistnämnda. men ändå. när man präktar runt som mamma hela dan så längtar man ibland efter motsatsen. någon känner kanske igen sig även om inte alla längtar efter samma saker.

J har köpt en uppvevningsbar radio. välkommen till familjen eko år 2008.

godnatt.

Inga kommentarer: