fredag 9 januari 2009

Julen?

ikväll bakade vi pepparkakor. det låter helt galet men vi hade en sån där paket med färdig deg i kylen och E ville så gärna. det blev kul. sen kollade vi lite på let's dance. det tycker jag är kul och en av mina största idoler är med. morgan alling. jag asgarvar bara jag ser karln. underbar! sen drack jag sista glöggen också. som att jag vill suga ut det sista av julen nu innan vi slänger ut granen i morgon. ni vet väl alla att våren börjar i samma sekund som granen åker ut. iallafall för mig.

idag var ellen, E och jag på firandet av min kompis som blev klar med sin utbildning. trevligt. och annorlunda att bara ha med en liten. roligt. ester var hemma med far sin.

det gick förresten bara fint att åka bussen till köpcentrat med alla tre. mina barn är ju så välartade... hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

köpte ett par nya strumpbyxor till E idag. hon behöver det eftersom hon uteslutande använder kjol och klänning om dagarna. det var iallafall ett par ROSA med "hello kitty" på. hon ÄLSKAR DEM. så mycket att hon tjatade sig till att få sova med dem inatt. min vackra tösabit.

godnatt.

Inga kommentarer: