onsdag 17 september 2008

Filip&Fredrik

egentligen tyckte jag från början att filip och fredrik var rena skräpet. jag menar, snacka om att vara övertygade om sin egen förträfflighet. men jag har successivt ändrat min uppfattning. idag lyssnade jag på deras sommarprogram från 2007. brast ut i gapskratt flera gånger under promenaden. en farbror tittade oroligt på mig. men det får man ta. jösses, vad skönt det är att gapskratta ibland!!!

mina tjejer har varit här ikväll. nice. fika och kikade lite på idol. de fick ta del av vår kvällscirkus. roligt att se dem. de verkar må bra i sina liv och då ler mitt hjärta.

förkylningen vill inte ge sig riktigt. idag har ester ätit bröstmjölk, lite välling, vatten, 2 skedar mat och massvis med makaroner. nyttigt? hoppas snart hon börjar äta igen för det är så oroligt när de inte äter bra.... makaronerna var en hit iallafall.

i morgon drar J till stora stan, alltså hufvudstaden, för coldplaykonsert. så det blir solo för mig ett drygt dygn. svärmor kommer förbi två gånger dock... hon är bra.

nu börjar "tell me you love me" i svt. riktigt bra serie. om riktiga saker. väldigt mycket naket dock så känsliga varnas. serien handlar om kärlek, relationer och sex kan man säga. men jag tycker det är härligt med en serie som inte är som alla andra. HBO har gjort den...alltså samma som gör "Sex and the city".

night night.

Inga kommentarer: