fredag 5 september 2008

Telefon

skulle blogga. pratade med en vän istället. trevligt.

blir ett kort inlägg för att tala om att öppna förskolan (öf) var bra och att jag vette sjutton om jag vågar mig dit själv. we´ll see.

what´s new? ellens tand nummer två är på väg. ester är fortfarande frusterad och E börjar i skridskoskolan i morgon.

kommer på att jag nog mest skriver om barna mina. många frågar hur det är med MIG... "men hur är det med DIG, Linda?"... ärligt talat så är det liksom inget jag funderar på så mycket. det är bra så länge det är bra med barnen. just nu lever jag extremt mycket genom dem. det enda som verkligen rubbar mig nu är när sover riktigt illa någon natt. då mår jag sämre. annars mår jag bra. kort och gott. jag är lycklig i mitt liv. men trött. så är det väl att vara småbarnspäron, inte sant? ni som vet...

Inga kommentarer: