onsdag 4 februari 2009

Elände - men lycka ?

ellen kräktes igår kväll igen. båda tjejerna är förkylda. mamman också. ellen har fått en ny tand. småglinen har varit ganska mycket gnälliga och hängiga idag. jag kom inte iväg på min tjejdag. men det blir en annan gång. mitt i alla sjukor och utvecklingsfaser och allt vad det än må vara så känner jag mig så lycklig på någe vis.

på tal om nada så lyssnade jag på susanna alakoskis sommarprat idag. vilken tjej, va! värsta vänsterochfeministbruden på samma gång. efter henne lyssnade jag på början av en annan tjejs sommarprogram - pernilla wahlgren. så annorlunda och jag aktar mig för att döma henne. jag ska lyssna färdigt först.

nu ska jag duscha. sen te.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du läst Alakoskis bok, Svinalängorna?

Linda sa...

ja, ganska nyligen. tyckte om den.