fredag 20 februari 2009

Några dar

vi hinner vara friska några dar. men nu är det sjukt igen. ellen hostar och hostar och hostar. INGENTING har hon hostat på dagen. men på kvällen. hela tiden. J går omkring med henne nu. jag känner mest att jag själv är sjuk. ont i hals och allmänt frusen. hostig. när får jag vara sjuk? när får jag vila mig? jag vet att det låter jävligt ego. men JAG har också behov. just nu skulle jag vilja sova ett dygn och bara vara ensam med en skål praliner och massa flädersaft.

1 kommentar:

1+2-barnsmamma Carola sa...

Förstår dig SÅÅÅ väl. Har varit ensam större delen av dagen med alla kidzen. Har ont i halsen o huvudet väger bly, näsan är igentäppt men vem tar hänsyn till det?? Är otroligt fokuserad på sömn nu, känns som om jag ständigt tänker på när jag ska få sova.
Kram