söndag 15 februari 2009

Igår

blev inget inlägg igår. J ockuperade datorn med sin hemtenta, stackaren. han är lite blek idag, satt uppe sent.

jag somnade tidigt på soffan.

igår fick jag ett jättefint hjärthalsband av J. söta han!

idag fyller min mamma år. mamma, syrran och jag ska gå på bio och sen äta på restaurang. morfar och J har barnen hemma. första gången som J lägger dem "själv" på kvällen. känns lite jobbigt att åka ifrån dem, men samtidigt skönt med egentid. jag vet ju att barnen har det bra hemma med sin far. och så har de morfar som "extraresurs". vi ska se mammut. hoppas på en bra dag/kväll.

måste gå.

ska försöka lägga in lite bilder på nya vagnen sen. men det är så mycket... fnissar.

diggade måns igår förresten. den pojken har ett märkligt bra självförtroende. Linda imponerad! jag tror jag ska ringa hans päron och höra hur man gör får att få så coola kids.

Inga kommentarer: