tisdag 8 juli 2008

301

det här är mitt trehundraförsta inlägg i bloggen. cool. idag har vi städat på förmiddagen. hann med en massa eftersom bebisarna sov sin första lur i TVÅ TIMMAR. E hjälpte till och fejade och är så bedårande att mitt mammahjärta nästan brister. sen var J's bror med tjej här och fick korv med bröd till lunch. sen såg vi på lite pippi-film som de hade med sig till E. på eftermiddagen har vi varit hos J's pappa och käkat middag. pappans fästmös sons sambo var där med sina två barn. en tjeja på snart 2 år och en liten grabb på 3 månader. roligt att träffa andra kids. E tyckte det var kul med den lilla tjejen och de busade en del.

alla ungar kom i säng sent. först nu vid kvart i tio sover alla. men vi kom hem sent så det blev lite senare idag. jag dricker te och ser på sommarhimlen genom fönstret.

"så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter" skriver jonas gardell och det är ju precis så det är. jag känner mig lycklig idag...men njuter jag tillräckligt? förstår jag hur lycklig jag ska vara som fått allt det här? carpe diem är en klyscha men ändå sann. det är svårt att fånga dagen och dagarna rinner förbi. men idag lycklig. lycklig. lycklig.

Inga kommentarer: