fredag 25 juli 2008

Money

idag har vi varit hos min kusin. god mat och trevliga människor som alltid när man är där. E har hoppat studsmatta och lekt i deras trädkoja så lyckan var nog rätt total för oss alla.

bebisarna drack var sin deciliter välling ikväll. inga stora problem. så skööööööönt att det går framåt på den fronten.

räkningarna är betalda nu. det är så MYCKET med att planera föräldrapenning och alltihopa. blir snurrig. om jag var rik skulle jag ha en personlig assistent som fixade allt sånt. och så skulle jag ha en städtant som hette Kerstin och en tant som lagade mat som också hette typ Kerstin. efter kvällens ekonomiska slutledningar så är det iallafall snålvantarna på nu. inga fler torktumlare nu på ett tag, if you see what I mean. enda stora grejen som vi MÅSTE köpa om ett tag är ju en bilstol... så trååååååååkigt med pengar. tyvärr en nödvändighet. funderar litegranna på att eventuellt söka något extrajobb till hösten. skulle kunna tänka mig att rymma hemifrån och jobba lite nån kväll/natt i månaden eller så. men vi får se.

Inga kommentarer: