tisdag 15 juli 2008

Gnällbloggen

ärligt talat. jag vill verkligen inte vara en sån där mamma som gnäller. men jag orkar inte. ikväll vill jag bara gråta. E uttrycker att jag inte är med henne tillräckligt. bebisarna gnäller och jag bara känner hur jag inte orkar. jag brukar aldrig känna så. jag brukar alltid orka allt. alltid. men nu pallar jag bara inte. jag tar över mer och mer "jobb" med bebisarna och J är mer med E. jag blir uppstressad för att jag liksom inte hinner med något av mina barn. inte E och bebisarna får bara hänga med...ingen kvalitetstid med dem heller. otillräcklig hela tiden. stress och stress och intensivt och intensivt.

vill bara gråta idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men tjejen du är en jättebra mamma till alla dina E:n!!!

Linda sa...

dito.

Anonym sa...

men vet du.. man måste få vara lite låg ibland med, energin tar ju lite slut ibland. Att du säkert är en kanonmamma ändå till alla Ena det är säkert.

Johanna-tvillingmamma- på besök. (igen..för nog har jag varit här hos dig innan?)

Linda sa...

jo, jag känner igen ditt namn! klart man har låga dagar... tack för pepning!