söndag 6 juli 2008

Rafa

såg precis slutet av wimbledonfinalen. roligt att nadal vann. hejade på honom redan förra året... jag kan såklart inget om tennis utan hejar på nadal för att han har skönast stil och för att han kommer från favvislandet. spanien.

blev påmind för ett tag sedan om att jag bloggat om att börja jogga. det är helt nedlagt. när ska jag göra det liksom? kanske till hösten. rapporter lär följa i ämnet. jag ser folk som joggar ibland och tänker att dit vill jag också... men när? visst handlar allt om att prioritera. men då antar jag att jag just nu prioriterar mina tre på E. och när de sover så bara slappar jag. totalt. en annan sak är att jag nog måste börja dra in på sötsakerna lite. ammar ju inte lika mycket längre och ja... det är väl dags att skärpa dieten helt enkelt. i morgon börjar det nya livet (hur många gånger i livet lovar man sig själv det?).

det blev ingen åska idag. inte hittills iallafall.

i morgon åker vi till mor och far. min mormor är där också. E och jag har bakat en äppelpaj som vi ska ha med oss. det blir trevligt.

ellen kan också sitta några sekunder nu.

en sak till bara. jag såg på "mia och klara" förut... jag lyssnade inte på dem när de hade roll on i P3...men fy f-n vad roligt tvprogrammet är. preciiiiiiiiiiiis Linda-humor. I love it.


natti natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grannen, dagen till ära kvälsspigg, har också tittat på Mia&Klara, fastän jag såg redan förra säsongen. Men det är en favvis. Lite torr humor är oslagbart.

Kram på dig

Anonym sa...

Hallå sötaste Linda,
Läser din blogg då och då och love it:) hoppas allt är väl med er!Kram Ingrid

Linda sa...

Roligt att ni läser, flickor! Jag hoppas du mår väl också, Ingrid.