torsdag 3 juli 2008

Utmaning

jag fick en utmaning av en kompis...svarar här. men jag utmanar ingen i min tur för jag känner inte så många bloggare. här är hon som utmanade mig... en gammal barndomsvän: http://reggieandfriends.blogspot.com/

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
sommaren 1998 var min första festival. hultsfred. sen var jag i spanien med familj och kusin hela juli och träffade min första kärlek. en fantastisk sommar faktiskt.

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Inga kvar för jag ska gå och lägga mig nu.

3. Godis jag gillar?
Jag gillar allt godis. Nästan iallafall.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Jag skulle göra mig fri från lån och köpa ett litet hus här på orten där vi bor. Sen skulle jag ge bort massvis...till mina päron, J's päron, min syster, J's syskon... Sen skulle jag ge till Amnesty, Rädda barnen, Unicef med flera organisationer. Sen skulle jag nog be om hjälp att investera klokt så att pengarna varar länge och säkrar mina barns (och deras barns) ekonomiska framtid. Sen skulle ja hemskt gärna ha en miljöbil och en resa... och så skulle jag jobba halvtid resten av livet.

5. Städer/orter jag bott i?
Landvetter, Göteborg och Jonsered.

Inga kommentarer: