tisdag 29 juli 2008

Min man

alla pratar om romantik hit och romantik dit. J och jag har aldrig varit "såna". vi har ingen "dag" som vi firar. vi köper ALDRIG små söta gåvor till varandra. vi lever ganska oromantiskt...låter kanske trist. men så är det. iallafall om man tänker på romantiken som de flesta gör. vi har kärleken men inte det där konventionellt romantiska. är nån med mig? för mig är det mer romantiskt när J gör en kopp te till mig för att han vet att jag vill ha det fast jag inte bett honom. såna saker. låter kanske banalt.

iallafall... igårkväll så satt vi och pratade om livet som vi ofta gör. och det är ju då som jag vet varför jag älskar honom så. för att han är min bästa vän. för att vi kan prata om allt. för att han är klok.

det här inlägget blev inte bra. jag minns inte vad poängen skulle bli eller någonting. bara blaj. det är svårt att sätta ord på sina känslor, helt enkelt.

Inga kommentarer: