torsdag 3 juli 2008

Solen

VARMT igen. tjejerna mår bättre. tar ny temp och talar med barnmedicin i morgon bitti igen. mamma är här. hon gör te och skär melon där nere. småtussarna har fått bada och ellen var så söt och riktigt plaskade och verkade njuta i vattnet. ester sitter riktigt bra! E ringde och sa godnatt och berättade att en humla bränt henne på fingret...min stora, lilla, tjej...i morgon kommer hon hem igen. längtar efter henne. det har varit lugnt här hemma...ingen som pratar oavbrutet...ingen som leker och plockar fram massa grejor...ingen som ställer finurliga frågor och är sötast i världen. ingen E helt enkelt.

jag såg sex and the cityfilmen förut och har bestämt mig för att den var bra. jag tänker inte vara kritisk. jag älskar sex and the city. det är precis som med håkan. hellström alltså.

Inga kommentarer: