torsdag 31 juli 2008

Havet

idag varberg som jag skrev igår. nice nice. jag använder för övrigt ordet nice alldeles för ofta. inte bra. jag är en riktig tönt när det gäller uttryck. om nåt är lite tokigt så säger jag typ "crazy bananas" eller liknande. J retar mig och jag antar att jag är en riktig nörd.

det var bra i varberg. god mat hos mormor och mysigt vid havet även om E var rädd för sjögräset. småttisarna har haft en bra dag även om de tycker det är lite för varmt. blev inget premiärdopp för dem heller... de sov och sen trivdes de så bra under parasollet och sen var det dags att åka hem och äta köttbullar. mormor var så glad att vi kom. man blir glad av att göra någon glad. eller iallafall jag. borde åka dit oftare. men det är så många borden. man måste släppa alla borden och bara göra det man känner för (nästan bara)... då tror jag man mår bra.

getingarna är för övrigt stora som småfåglar, menar jag. funderar på att skola om mig till biolog och forska fram ett sätt att utrota getingar utan att störa någon annan i den biologiska mångfalden eller vad de nu kallar den.

dags att packa upp blöta badkläder och annat skojsigt.

Inga kommentarer: