söndag 20 juli 2008

Sonntag

bara fyra femtedelar for till möbelvaruhuset förut. E stannade hemma hos kompisen L. ville inte följa med.

sen var min kompis här. så härligt att se henne.

bebisarna är lite hackiga och snoriga och GNÄLLIGA men mådde bättre efter att de sovit en lång stund i vagnen på eftermiddagen... svårt att sova i sängen när man väcker sig själv med hosta. de har hostat en del nu på kvällen också... än så länge sover de.

i morgon kommer mina gamla kursare hit. antagligen. en av dem fick en liten grabb bara två dagar efter att mina små guldklimpar föddes. ska bli roligt! måste bara ringa och säga att mina är lite krassliga... minns hur man var med barn nummer 1. livrädd att hon skulle bli sjuk... svårare med barn 2 (och 3 för mig)... går ju inte att skydda dem på samma sätt. storasyster och hennes vänner drar ju hem alla möjliga roliga virusar hit... hoppas på att småsystrarna får ett starkt immunförsvar på sikt av detta här.

nu måste jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: