måndag 14 juli 2008

Självständig

kommentar för dagen från E: "mamma, jag ska inte ha någon kille när jag blir stor. jag ska bli frisör och klara mig själv."

lovely girl.

idag är en sån där dag när jag känner mig så otillräcklig som det bara går. jag har liksom inte tid på riktigt för någon.

min gamla rygg ;) gör sig påmind och ryggskottet känns inte långt borta. tyvärr.

i morgon bär det av till vänner. mysigt.

förresten var ju dagens projekt: handla och städa. inget av det har hittills hänt. och klockan är tio i elva. nya tag i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frisör alltså, kanske kan hon klippa mig. Kattis hade ingen tid denna veckan:-)

Ha det bäst älskade vän

Kram

Anonym sa...

Frisör alltså, kanske kan hon klippa mig. Kattis hade ingen tid denna veckan:-)

Ha det bäst älskade vän

Kram