onsdag 9 juli 2008

Shopping

idag drog hela familjen till köpcentrat här nära. vi tog bussen. mycket spännande, tycker iallafall barnen. och hör och häpna...för första gången på över ett år KÖPTE JAG MIG ETT PAR JEANS. lyckan är total. wrangler...mörkblå...superfina! visst är det tufft att prova jeans och så när magen hänger... men den här modellen var lite högre och liksom framhävde det som är bra och framhävde inte det som är mindre bra. som magen dårå. känns så roligt att ha köpt ett par jeans som PASSAR. visst börjar jag liksom komma i mina gamla plagg...men de sitter ju inte som förut och då är det ju inte så kul lixom. jag använder ordet LIKSOM alldeles för mycket. det hör jag när E pratar. la in en bild på byxorna också.

så... fååånigt att man kan vara så glad över ett par nya jeans, va? men så är det iallafall.

vi köpte nya handdukar också. fem badlakan och ett gäng hand-handdukar. äntligen ska vi byta ut våra gamla handdukar som vi samlade ihop i våra föräldrahem innan vi flyttade ihop för över 7 år sedan.

nu fattas bara en torktumlare till våra nya handdukar då. eller nåt.

good night.

Inga kommentarer: