måndag 8 december 2008

Barnmedicin

här hostas och hackas det vidare. ringde barnmedicin förut och fick en tid i morgon 9.45. vi får se. natten gick hyfsat iallafall och de äter ju, så jag antar att det inte är någon större fara på taket. kännetecknet för E har alltid varit att hon slutar äta HELT när det är något lite värre. men det kan ju vara olika. det som bekymrar mest är esters hosta. nattetid låter hon som en skällande hund.

idag har jag varit hemma med mina tjejor, alla tre. mysig dag och lugn och ro. det behöver alla. i morgon är det barnmedicin och sen ska jag till doktorn vid två. mamma och pappa kommer hit och det viktigaste i morgon: min man fyller år. 28 stycken. vi har köpt kallingar (calvin klein måste det vara, enligt J) och en liten termos, som han behöver. han läser inte bloggen som ni kanske förstår. inte regelbundet iallafall.

som en annan tvillingmamma brukar säga: dags att släcka en brand.

2 kommentarer: