torsdag 11 december 2008

Julgardiner

min ljuvliga mamma som är den bästa mamman alla kategorier var här idag med julgardiner och nya kuddar till vår soffa. hon är bäst. det är för övrigt första gången jag har julgardiner. känns stort och som att det ger många vuxenpoäng. vem vem... nästa år kanske jag till och med kan åstadkomma en krans på dörren? eller egen pepparkaksdeg? eller något annat stort. vi får se.
här kommer iallafall en bild på vårt köksfönster. MED julgardiner. de är så fina att de kommer få hänga till påsk eller så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

avundsjuk, jag vill oxå ha julgardiner OCH en mamma som syr och sätter upp dem.

Linda sa...

Skall också ha julgardiner i köket för första gången i år, beställde dem färdigsydda så det är bara att hänga upp, himla praktiskt. Mina föräldrar bor i Landskrona så det blir lite omständigt om min mamma skall sy gardiner, fast det gjode hon för när de bodde i Göteborg.

Linda sa...

jo, mamma är för bra för att vara sann. idag ringde jag och så står människan och kokar barnmat. igen. vad ska man säga? tack räcker ju liksom inte.