fredag 12 december 2008

Mysdag

gick till öf i morse med girlsen. E utklädd till lucia. på öf eller "kyrkis" som alla andra i byn säger så ordnade de luciatåg med de stora barnen (så sött, E fick gå längst fram). så fint!!! ellen&ester var helnöjda. de älskar kyrkis. det händer massor och ALLA leksaker är spännande. ellen gick omkring där inne och kollade in allt. ester håller sig mest nära mig. de är så OLIKA att jag smäller av. J kom till kyrkis också. kort skoldag idag. efteråt följde E's kompis med hit och de lekte hela dan. E's rum var upp&ned. bokstavligen!

nu ska jag mysa på soffan. J pratar med en kompis där nere. eller kompis och kompis. sin mammas exman. de dricker te. värsta kärringfasonerna, säger jag som kallar mig feminist.

förresten fick J kicken från Volvo där han varit anställd. nu pluggar han iofs men... Volvo har liksom varit vår trygghet lite. inte nu längre.

dags för Linda att söka extrajobb till våren? känns både kul och trist.

Inga kommentarer: