onsdag 3 december 2008

Magen

det går magsjuka på dagis. jag mår illa. jag har kräk- och magsjukefobi. bläääääää. jag har ställt fram kräkhinken. E hade ont i magen när hon skulle somna, ville ej ha kvällsmat. vi får se hur det går.

när jag hämtat E idag gick vi till "galleriet" i vår lilla by. det är funktionshindrade unga vuxna som har en daglig verksamhet. de gör vackra saker som de ställer ut och säljer. E valde en ljusstake för värmeljus... fin och söt. 35 kronor. överkomligt.

nu ska jag göra lite nytta. skriva några "måstemail" och fixa med julkorten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att ni inte får magsjuka. det är så gräsligt. mina barn FÅR inte bli sjuka överhuvudtaget före den 9 januari. Tror du man kan önska sig det i julklapp?

Kram

Anonym sa...

Usch, jag har också den där fobin. När jag tänker på vintern ibland blir helt stressad, försöker därför inte tänka på den. Hoppas ni klarar er.

Linda sa...

kanske? du får väl skriva till tomten och se om det ger resultat...