måndag 1 december 2008

Chokladkalender

nu på morgonen har jag öppnat min första lucka i min chokladkalender. E har öppnat första paketet i sin paketkalender (två pennor med små fina monster på). lyckan är total när julen närmar sig. särskilt för E och mig. vi gillar högtider.

inget inlägg igår. min pluggiga man ockuperade datorn och då funkar liksom inte argumentet "jag måste blogga". han studier går ju självklart före.

idag hemmadag med flickorna. J stack in till stan för att fortsätta sitt plugg. han är så duktig. flitig. känner mig stolt över att han orkar med studierna trots att han inte får mycket ro hemma...

nu slåss de om gåvagnen igen. måste kila.

fick äntligen tummen ur och ringde doktorn om magen. men då hade de stängt. nytt försök i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det löser sig med magen, inte kul att ha ont.