torsdag 18 oktober 2007

24 fulla veckor

veckans länk från www.growingpeople.se:

http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=12578

24 fulla veckor alltså. har väldiga problem med att förstå det här. om jag inte missuppfattat alldeles har jag alltså två barn i min mage. de är cirka 30 cm långa och väger alltså cirka 700 g styck. det är för mycket för min hjärna. kanske för att hjärnan krymper när jag är gravid eller så är det bara helt ofattbart. jag känner dem röra sig där inne. vilka är det? ska de här bli två små underbara individer? ska de också väcka mig på natten och somna vid mitt bröst? ska de få kräksjukan och gå på dagis? är det flickor eller pojkar? vad ska deras namn bli? this is too much for me. börjar nästan gråta bara av tanken.

namnförslag idag:

2 flickor - Anna Elin Amanda W & Ester Linn Sofia W

2 pojkar - Max Gunnar Viktor W & Olle Bengt Jakob W

en av varje - Ester Linn Sofia W & Olle Bengt Jakob W

fina namn!

Inga kommentarer: