måndag 22 oktober 2007

Weekends

helgerna flyger förbi och jag hinner knappt skriva eller titta i bloggen min. i lördags var vi hos vänner och E lekte med sin kompis A. så härligt! vi var ute jättelänge på deras fina lekplats i höstsolen. J och hans far var hemma och grejade i sovrummet där nere. lördagskvällen var jag på släktfest. trevligt, men gick hem tidigt. söndagen gick till att köpa TVILLINGVAGN, handla mat och bjuda svärmor + J's småsyskon på middag. supernice! pratade om julen och jag längtar. längtar efter julen i år. vill tända ljus och äta skinkmackor med senap NU!
lägger in bild på vagnen ikväll om jag orkar.

kom hem från jobbet och la mig idag bara. helt slut efter att ha jobbat 4 timmar. i morgon läkarbesök och då tror jag att doktorn sjukskriver mig på heltid. har mer och mer sammandragningar och fixar helt enkelt inte jobbet längre. tragiskt.

bis später.

Inga kommentarer: