måndag 22 oktober 2007

Att hålla handen

att gå hem från dagis och hålla E i handen är lycka för mig. hon går där och sjunger och sprallar och är så fin i höstsolen. hennes lilla barnhand i min...lycka!
orkar inte ta kort på vagnen. J har fällt ihop den och ställt den i förrådet och då blev det för jobbigt... kanske en annan gång.
läste i ett forum på www.familjeliv.se om tvillingföräldrar som var HELT SLUT och på väg in i någon slags vägg. blir så rädd. hur ska jag orka? hur ska det gå för E? hjälp!!!

men så länge jag har dem inuti mig är det ju "lugnt". i morgon ska jag träffa en doktor. hoppas på att bli sjukskriven på heltid. sammandragningarna förvärras av jobbet och jag klarar inte mina arbetsuppgifter helt enkelt (som jag skrivit tidigare). vi får se vad som händer.

ER (Cityakuten) hade premiär idag. stor glädje...har väntat på det.

tänkte överraska J och vara vaken när han kommer hem idag. tända ljus i köket och förbereda lite te. romantiskt, va?

Inga kommentarer: