måndag 15 oktober 2007

Trött

en sån där trött dag idag. allt smälter ihop till en gröt i huvudet och jag måste egentligen bara gå och lägga mig. tankar som följer: hur ska vi hinna fixa allt innan bebisarna kommer? är jag en bra mamma? kommer jag kunna få ett jobb efter mammaledigheten med tre små barn hemma? hur ska ekonomin gå ihop när J pluggar? går jag upp för snabbt i vikt? toaletterna måste städas. frysen måste frostas ur. jag hinner inte med mina vänner. hur mår syrran?................plus tusen andra tankar som liksom yr runt där inne i huvudet. som en tombola, eller vad det nu heter. som sagt... I need to go to bed. ska bara hänga tvätten först.

J säger att det står överallt att man bör vara helt sjukskriven från 25:e veckan när man väntar tvillingar. hjälp. jag är ju 25 fulla veckor nästa torsdag.

Inga kommentarer: