onsdag 24 oktober 2007

Max

orkade inte laga middag idag. målaren hade röjt i köket och det är damm, papper och skräp överallt. åkte till Allum och träffade mor och syrran när jag hämtat E. vi kikade lite och käkade på max sen. gott och skönt att slippa laga middag i röran. köpte några nya hårspännen till E. min fina tjej. hon sätter upp hårspännena själv nuförtiden. det blir urgulligt.

massor av folk har ringt på mina annonser. känns kul. hoppas nån bara kommer till skott och köper nåt av det. särskilt vinterdäcken vill vi få sålt. det är ju lite pengar i dem... tänkte kanske pengarna kunde gå till E:s nya bilstol... eller ja. pengar går ju alltid åt. till det ena eller andra om man säger.

ska strax ringa min vän A. bästis säger man ju kanske inte när man är en knapp månad från sin 26-årsdag men ändå. hon är en väldigt nära vän. fast hon flyttat till gbg precis igen så ses vi sällan. hon jobbar massor (värsta flashiga jobbet har hon) och har skaffat boyfriend. och jag har min familj och min stora mage som tar nästan all min tid. nu när jag är sjukskriven ska jag nog fara in till stan och äta lunch med henne någon dag. kanske måndag. ska bli roligt att prata med henne iallafall.

Inga kommentarer: