torsdag 11 oktober 2007

Kanelsnurror

igår var mamma hemma hos mig och E igen. hon brukar komma en gång i veckan och sova över. för att hålla mig sällskap då J jobbar kväll tror jag mest. hon hjälper till och är underbar och håller mig sällskap. igår bakade vi kanelsnurror. mycket lyckat. glömde dock fotografera det hela. synd för det hade varit riktigt läskande att lägga ut här!
idag ska dock J vara ledig. vi ska ut och äta med jobbet ikväll. en tjej har fyllt 50 och en annan 40. ska bli roligt!
såg på bonden igen med mamma igår (världens pinsammaste program, hemskt!). och sen på det där förlossningsprogrammet på tv4fakta. ska nog inte se det mer. jag blir bara ännu mer medveten om allt som kan gå fel... och eftersom jag är rätt medveten av mig annars också så är det liksom onödigt, tycker jag. mina små liv där inne sparkar rätt mycket.

23 fulla veckor idag:

http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=4082

Inga kommentarer: