onsdag 31 oktober 2007

Äntligen blond




då vart jag äntligen blondin igen. var hos kompis idag och hon fixade mig så fin!!! håret är jättebra och ser fint ut. luggen är möjligen liiiiiiiiiiiiiiite orange plus att slingorna i luggen börjar för långt ner om man säger. så det ser lite ut som att jag redan har utväxt i bara luggen. MEN det är bara att bestämma sig: jag är snygg. det blev bra. det blev bra. och efter ett tag så brukar man vänja sig och så blir man nöjd. iallafall är det så för mig. vara iallafall väldigt trevligt att träffa vännen som slingade. bra vän.
hämtade E vid tre. hem och åt lite mellis och sen vart vi till "the mall" och köpte ett par julklappar och en vattenkokare som min syster ska få i inflyttningspresent eftersom hon precis flyttat hemifrån.

egentligen skulle jag ju vart på kusinfikat nu. mamma blev dock sjuk (kräksjukan) så det sket sig med barnvakteriet och allt det där. typiskt. får bli längre fram...förhoppningsvis om inte alltför lång tid.
helt slut idag. hade behövt vila mig idag. ska inta horisontalläge i soffan. genast.

Inga kommentarer: