måndag 25 augusti 2008

Ester - physical marvel?











5 kommentarer:

Anonym sa...

så söt hon är. så där kunde inget av mina barn göra i den åldern. Kunde din stora E det? Men hon var mycket envetnare än Albin hahaha. Jag kommer ihåg hur arg hon var för att hon inte kunde gå, stod upp vid ett litet bord och nästan hoppade och skrek.

Anonym sa...

så söt hon är. så där kunde inget av mina barn göra i den åldern. Kunde din stora E det? Men hon var mycket envetnare än Albin hahaha. Jag kommer ihåg hur arg hon var för att hon inte kunde gå, stod upp vid ett litet bord och nästan hoppade och skrek.

Anonym sa...

visst är jag ett datageni???

Lindas trädgårdsblogg sa...

Så himla duktig hon är!! Och du, vilka underbara lapptäcken!

Linda sa...

tack tack, tjejer! tror att stora E kunde göra sådär vid 8 månader.

lapptäckena har min mamma sytt. she's amazing!