måndag 25 augusti 2008

Te och värmedyna?

bm tyckte att jag skulle åka hem och lägga mig på soffan efter besöket förut. "unna du dig en kopp te i soffan i lugn och ro", sa hon. jag gapskrattade inombords. nu är klockan tio över tio och NU är det läge för te i soffan. bara 10 timmar senare. men hon menade väl.

egentligen borde vi gå och lägga oss vid 22. men vi måste ha lite vår egen tid också...så det blir nog vid tolv som vanligt. nu ska J bara jobba tre dar till. nästa vecka börjar han skolan och vi får lite ordning på vår vardag. dvs så är vi hemma allihopa på eftermiddagen och kvällen. DET ser jag fram emot.

magen har svällt upp som en boll. fint. jag som inte saknade gravidlooken (se gamla bilder ni som törs). tyvärr vågar jag inte lägga upp några efterbilder på magen. vill inte skrämma folk. vill inte avskräcka folk från att skaffa barn...hhihiii. 1 kg kvar att gå ned. men mycket hud. russinmagen gör mig gråtfärdig stundom. men ändå inte. ytan på mig blir liksom mindre och mindre viktig med åren. hihi igen. nu låter jag som jag är minst 50 bast.

night night. dags att sluta svamla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej

var du hos marie? hon är så söt. kommer du med på söndag förmiddag?

Linda sa...

hej hej! marie är bäst! jag passar söndagen. gärna en annan gång dock!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Bara ett kilo kvar? Bra jobbat!! Jag har inte fotat några efterbilder, bara såååå deprimerande (men det syns ju även när man har kläderna på och såna bilder finns det för många av...).

Linda sa...

många lindor här. haha...