torsdag 21 augusti 2008

Tröttisar

ester slog sovrekordet med marginal idag (inspirerad av OS?) och sov i fyra timmar och tjugo minuter. det behövde hon. de är lite vissna tjejerna ... men tappra ändå. har ätit okej. somnade gott på kvällen och jag hoppas att de kan sova gott inatt. känns som att sömnen verkligen gör dem gott när de är sjuka.

mamma och mormor har varit här som sagt. mormor bakade småkakor med E efter att hennes kompis L gått hem.

ganska tomt i blogghuvudet idag. Linda trött helt enkelt.

nattinatti. dags för småkakor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

idag när vi skulle till läkaren visade det sig att de på bvc inte bokat en läkartid utan en tid till sjuksköterskan. Jädra puckon, jag hade ju kunnat konsultera mig själv!!! Så det är inget nytt på den fronten. Fötterna är kanske inte så farligt men hans smultronmärke på kinden har svullnat upp lite och ibland är det en pormask i den så nu ska jag försöka få någon kolla på den och kankse kasta et getöga på fötterna oxå.

förresten Albin har lärt sig cykla utan stödhjul! *stolt mamma*

Skönt att småtjejerna mår hyfsat iallafall.

Kramar

Evelina sa...

Krya på er!
Jobbigt nu då?
Kram Bastian & Milo

Linda sa...

det går faktiskt över förväntan. de är så duktiga mina girls!