tisdag 19 augusti 2008

Roligt

ni vet. andra större bloggare, nämner inga namn, med flashiga tjejer och så... där skriver de alltid vad de har på sig idag. så att alla stackare som läser deras bloggar ska förstå vad det är som gäller. kul kontrast: idag har jag på mig mysbyxor i urtvättad grå nyans (Russel athletic) och ett svart linne från gina tricot i storlek XL (inköpt för att rymma en stoooooooor mage).

en annan kul grej som de alltid frågar kändisar i såna där kvalitetstidningar: vad har du alltid i handväskan? mitt svar: plånbok, nycklar, mobil, våtservetter och 23 bebisleksaker (no joke).

lite lindahumor sent på tisdagen. eller jo, det är väl tisdag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hur har det gått med örat? Hoppas att du fick sovit inatt. Siris säng stod med höjd huvudända i ett år tror jag, men det hjälpte faktiskt.

Albin och Siri varkar oxå ha ngn förkylning på gång. Hoppas att det inte blir så farligt.

Kram

Linda sa...

det är lugnt, tror jag. sovit okej. känner mig sliten dock. tanten från barnmedicin tyckte vi skulle avvakta så hon ringer i morgon igen.

Anonym sa...

lyxigt med barnmedicin som ringer upp själva!!! Det har endast hänt en gång här tror jag.

Har börjat fila lite magisteruppsatsen när busarna är på dagis hela dagarna. Känns faktiskt lite kul.

Imorgon ska albin till doktorn och kolla fötterna, du vet det vi diskuterade, och sedan ska vi shoppa med farmor. Ser fram emot morgondagen.

Linda sa...

magisteruppsats...blir lite sugen själv! hoppas ni får kul i morgon då!!! du får rapportera om läkarbesöket sen. vi hörs!