måndag 11 augusti 2008

Köttbullar

när mamma och pappa är här så leker pappa hela tiden med E. känns som om jag inte träffat henne på hela dagen fast jag varit hemma. morfar är helt klart ny favorit. mamma ska sova över och stannar i morgon också. min klippa. min mamma.

vi var förbi dagis en sväng och kikade in. förbereda sig inför morgondagen måste man ju. E blev lyrisk när hon kom in i "dockvrån" och sa "jag älskar ju att leka här". hon ville börja leka direkt men jag förklarade att hon måste vänta till i morgon då hon börjar... nu längtar hon. känns bra.

anmält mig på bloggtoppen.se. hm, känner pressen. måste vara fyndig. måste ha ett spännande liv. måste måste måste. men jag skiter i det. fast man inte får säga skit, säger E. bloggen är ju min dagbok. skrev massvis med dagbok förr (ända upp i gymnasiet). döpte mina dagböcker till olika tjejnamn jag gillade (jennifer, vendela...). vilken klyscha det låter som. en period hette dagboken magnus efter en vacker uppsalakille jag träffade i spanien. jaja. bloggen är iallafall som min dagbok i den nya tiden. vore bloggen en riktig dagbok skulle den nog heta nåt i stil med hedda. hedda är ett sånt där namn som jag gillar men som vart för annorlunda när vi skulle namnge barnen.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Hihi, Du anmälde Hedda till bloggtoppen, såg när jag läste ditt inlägg hos mig att du redan hunnit fixa, duktiga du!
Jag överlämnade detta till min karl, likaså"Analystic" , jag är helt bäng vad gäller datorer.
Kram kram Evelina/2 wins

Linda sa...

då är vi två att vara "bäng".