söndag 31 augusti 2008

Sleepless in ...

en natt med för lite sömn. har försökt att sova två gånger på förmiddagen men min kropp vägrar ge upp. är på helspänn och jag somnar inte. så tröttsamt. ont i en bihåla också. känns nästan som tandvärk. vi har varit ute hos mina päron. härligt att vara utomhus mycket. småttisarna gillar det.

nu ska jag ligga på soffan i halvdvala innan jag går och lägger mig för att kanske få sova några timmar.

måste dricka te också. det är nog bra mot bihålan. eller nåt.

i morgon börjar vardagen. J börjar skolan och jag ska vara själv med tjejorna dagtid. ska bli lite spännande faktiskt. tisdag-torsdag är det ju dagis 9-14...men måndagar och fredagar är vi ju alla tjejer hemma. alla fyra. hihi. E börjar i dansskolan i morgon också. mycket spännande i morgon alltså. rapport kommer självfallet. om inget konstigt händer. det som bekymrar mig mest med att vara själv på dagarna är hur jag ska få ut alla barnen själv. med trappor och sånt menar jag. hihi. men jag löser det. det gör man ju alltid. på något vis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå! Då får hon hoppa i kittystassen i morrn då!
Lyckliga hon!

Linda sa...

Ja, äntligen!!!