måndag 18 augusti 2008

Tears in my eyes

idag var en sån där pissig dag. inte hela kanske. men nästan. det hela toppades med att både ellen&ester löpte amok på kvällen. de somnade som vanligt vid 19.30 och vaknade till efter cirka en halvtimme...det brukar de göra (precis som att de sovit av sig det tröttaste då)...men då brukar det bara vara att buffa på dem lite och så liksom sover de vidare. idag var det bara skrik och skrik och skrik och jag förstod ingenting. allt byggs upp till ett supermegastort berg som jag inte kan bestiga. jag känner att jag inte hinner med E och det värker i mitt mammahjärta när hon får "klara sig själv" så mycket. det värker i mammahjärtat när småfjunen är förkylda och inte vill sova och skriker och ja, allt blir upp och ned. till slut började jag bara gråta. mycket och mycket tårar. känner att jag försöker och försöker... men ändå blir det inte bra. jag vill så mycket men känner mig ständigt otillräcklig. jag vill krypa in under ett stort täcke och gömma mig en vecka nu. äta praliner och dricka cola. men jag vet att jag aldrig skulle kunna göra det. jag vänder ut och in på mig själv för barnen. de är mitt allt. men ändå räcker jag inte. så ledsen idag.

Inga kommentarer: