torsdag 26 mars 2009

Glasögon





4 kommentarer:

Anonym sa...

Par nr 1 tyckte jag inte om. Alldeles för anonyma!

Par 2 eller par nr 3 lägger jag min röst på!

Par nr 3 är väldigt mörka, frågan är om de inte är lite för mörka? Hmm..! Fast de är väldigt snygga! =)

Jag råkade bli blockad på FL tills midnatt den 27/3 då jag skrickade telefonlistan inför Kolmården till alla. Jag hann skicka till 7 st innan de tyckte jag uppfattades som SPAMMARE! Ja, ja...! I will be back though. Hälsa alla från mig i tråden om du går in imorgon! =)

Kram Vikkan

Evelina sa...

Hmm, svårt.
Var bild 1&2 samma glasögon?
Jag gillar nog de ljusa, de andra kanske blir lite för kraftiga till ditt ljusa ansikte.
Men de mörkare är coola!
Har provat sådana själv och jag är ljus som du, på mig blir det "där kommer hon med glasögonen" Men jag skulle ändå vilja ha sådana då jag tycker att de sticker ut mer.
svårt som sagt.

Anonym sa...

Röstar på nr 3. Ganska mycket "glasögon" men också lite skönt när man inte orkar fixa sig så mycket.

Cia sa...

Jag tycker om ettan och tvåan. Men det beror ju på vad man vill ha, hur mycket skall de synas osv.

Hoppas barnen har snorat klart! Här har nr 2 fått vattenkoppor, varför kan de inte få de på samma gång?

Kram