onsdag 18 mars 2009

Radio

jo, just det. hon från radion ringde (cecilia mora) och berättade att programmet kommer att sändas den 31:e mars. tendens sänds klockan 11.03 men det går att lyssna på programmet via hemsidan efter det datumet. kommer att finnas bilder av oss på hemsidan också. från den 24:e mars om jag inte missförstod henne. så spännande! jag kommer nog att lyssna på kvällen den 31:e, för vid 11.03 finns oftast något annat som upptar min tid. ellen och ester alltså. och E förstås.

5 kommentarer:

Anonym sa...

då kommer jag att sitta som klistrad vid radion eller datorn den dagen!

Anonym sa...

Jag ska också försöka lyssna även om det är mitt i mina tvillingars lunch. Kan bli som ett trevligt lunchsällskap (om man vrider upp volymen, hehe). Gillar din blogg! Du är en sån varm och fin mamma tycker jag.

1+2-barnsmamma Carola sa...

Jag får nog lyssna i efterhand eftersom jag är hemma med barnen den dagen. Ljudnivån i vårt hem brukar sällan tillåta mig att lyssna på något annat än barn.
Ser fram emot att höra er, spännande att få höra hur ni låter också, att du skriver underbart vet jag ju redan.
Kram

Linda sa...

söta ni!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag får nog ta det i datorn, men ska absolut lyssna! Kul!! Puffa gärna igen när det närmar sig.