fredag 27 mars 2009

Kladdkaka

hej hopp.

ännu en dag. fylld av barn (vid ett tillfälle var det 7 barn och 3 vuxna här hemma). vet inte hur det kommer sig men OFTA är det fullt här. härligt!

J och E gör kladdkaka där nere. NÄR ska jag gå ned mina sista 3-4 kilon? skjuter på det mer och mer och mat är ju så gott! inte bara maten förresten, allt det andra också!

ellen var bättre idag. ester lite mera nere. hostar och gnäller.

i morgon ska jag på stan med en vän. ska bli ljuvligt! hoppas det blir av. vi har ju båda småbarn och män ;)

veckans nya recept var fiskbiffar med potatis och senapssås, typ. gott! verkligen kul detta med nya recept. nästa vecka blir det någon indonesisk kycklinggryta med pasta och kokosmjölk.

blir nog glasögonpar nummer två förresten. de genomskinliga bågarna är fräcka, men jag har hört många som säger att den typ av båge lätt gulnar och det vågar jag ju inte riskera.

trevlig helg!

Inga kommentarer: